09 december 2010

Jolly Holly- China Glaze

Först ut av dom nya lacken blev Jolly Holly från China Glaze vinterkollektion 2010, 'Tis the Season  to be naughty and nice. Börjar ju närma sig jul och än har jag inte bestämt vad som ska få pryda mina naglar så inspiration behövs. Detta är mitt första gröna nagellack och det är kärlek från första ögonkastet. Jolly Holly är ett skogsgrönt lack med grönt, blått och gult skimmer. Har inte så många lack från ChG men jag upplever att just detta är lite svårmålat då det kommer mycket på penseln vilket gör att färgen flyter ut. Här har jag lagt på två lager för att jämna till det men kan man sin sak så kommer man nog undan med ett lager.



Bilderna är tagna utan blixt i dagsljus. Färgen är något ljusare än vad dessa bilder visar. Mest verklighetstrogna bilder av lacket tycker jag Sminkan har tagit.

Visst är det läckert. Jag kommer på mig själv med att bara sitta och titta ner på mina naglar var och varannan minut. Färgen är ju helt underbar. Klar favorit på jullackslistan, än så länge...Blir nog till att skaffa sig ytterligare ett grönt lack. Jag är fast...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två. Det gör mig så glad.