07 december 2010

Kotori-Zoya

Detta galet vackra lack fick jag för något år sedan i Nailmail. Varje gång jag använder det blir jag mer och mer kär. Kotori är ett läckert blått lack med turkosblått glitter. Ljuvligt glittrande naglar.





Jag behövde tre lager för att det skulle se snyggt ut och bli heltäckande. Jag har inte använt något överlack men ytan är ändå slät och fin trots massa glitterkorn.

Idag är jag som ett barn på julafton. Fick hem en leverans med sex beställda lack idag och är så ivrig att visa er men tyvärr är det så mörkt nu på kvällen, men imorgon...

2 kommentarer:

  1. Det där är ett tjusigt lack :)
    Ska helt klart kika in imorgon och se på dina nya lack, spännande!

    SvaraRadera
  2. Det var fint. Har tittat på det, men aldrig kommit mig för att köpa det.

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två. Det gör mig så glad.