17 december 2010

Raspberry Truffle-Nubar

Först ut då av mina nya Nubarlack blev som jag tänkte, Raspberry Truffle. Egentligen har jag velat ha OPI Tease-y does It men inte riktigt fått tag i och då RT sägs vara dennes dupe så fick denna duga. Och då den var billig så är jag inte missnöjd för det. Har alltid haft svårt för OPIs pensel och då Nubar känns bättre för mig så kan jag inte klaga. Nu har jag ju inte båda så jag kan jämföra dom sida vid sida men som jag kan se hos AllYouDesire så verkar det inte vara nån större skillnad mellan TDI och RT.





Men åter till RT som är ett brunt, vackert lack med hallonrött skimmer från Chocolate Truffle kollektionen. Jag har inget som liknar detta lack i min samling och är verkligen hur nöjd som helst. Detta är så fint. Så fint att man vill äta upp det,hihi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två. Det gör mig så glad.