02 januari 2011

Bogie-China Glaze

Hoppas ni alla har haft ett härligt nyår. Idag blev det omlackning från glittriga nyårsnaglar till frostiga vampnaglar. Bogie från China Glaze höstkollektion Vintage Vixen är en riktig läckerbit. Det är ett vackert auberginefärgat lack med multifärgat skimmer med en frostad finish. Förstår verkligen att den hamnat på topplistan hos många. Det gör den hos mig också. Jag är ett stort fan av lila och jag tror inte jag har nåt liknande i min samling. Har två lager av Bogie på bilderna, inget överlack, men man kan nog komma undan med ett lager. Som vanligt med ChG är torktiden snabb.





English:
Bogie from China Glaze is a very beautiful plum polish with mulicolored shimmer and a frosty finish. Gorgeous. I can really understand why this is a favorite amongst polish blogs. This is two coats and no topcoat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två. Det gör mig så glad.