11 januari 2011

Crystal Mauve- IsaDora

Detta var mig ett riktigt svår fotat lack. Försökt sedan igår att få till någolunda bra bilder men nopp. Hur som helst, jag vill så gärna visa er denna skönhet så här kommer ändå lite bilder. Jag upplever att lacket är mer lila på naglarna än vad bilderna visar.

Crystal Mauve är ett av realacken för 19:-. Åkte med av bara farten. Detta är en riktig skönhet enligt mig. En vacker mauve med små små glitterparticklar i silver, eller är det skimmer? Ibland uppler jag henne lite frostig i finishen. Formulan är ganska tunn och här har jag tre lager men man kan ändå ana VNL så möjligen behövs det fyra. Inget överlack.




English:
This is one of the polishes I bought on sale. Crystal Mauve from IsaDora is a gorgeous mauve with lots of glitter, or is it shimmer? I can´t tell. Any way, this is truly beautiful. This is three coats and no topcoat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två. Det gör mig så glad.