11 april 2012

Nimue- Zoya

Jag fullkommligt avgudar lacken från Zoya. Finns aldrig något att klaga på. Helt klart ett av mina favoritmärken. Idag visar jag er ett av mina nya lack från Zoya, Nimue. Detta lack släpptes med höstkollektionen Mirrors 2011 och jag kan säga, I love it. Underbar lila grå färg med härligt skimmer och en metallisk finish. Täcker perfekt med två lager och jag har somvanligt inget överlack på bilderna. Bilderna är inte dom bästa då sonen samtidigt krävde min uppmärksamhet, håller på att lära sig krypa och detta vill man ju inte missa:-)



This is Nimue from Zoya. It was relesed with the fall collection Mirrors in 2011. I absolutely love Zoya and this is a really gorgeous color. It is a soft smokey purple grey with a shimmery metallic finish. My son is trying to learn how to crawl and that is my main focus now so the pictures aren´t the best . This was two coats and no top coat.

2 kommentarer:

  1. Det här var ingen favorit men det är fint ändå. :)

    Du har fått en award av mig!

    SvaraRadera
  2. Jag tror jag har för dålig koll på Zoya... har helt missat detta. Fick en liten liten höstlängtan nu..

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två. Det gör mig så glad.